کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت معرفی شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز از نمونه پیشرفته تر سرفیس پرو 7 یعنی سرفیس پرو 7 پلاس که برای مصارف آموزشی و تجاری طراحی شده، رونمایی کرد. این اقدام کمپانی مالک ویندوز تا حدودی شبیه کاری است که پارسال انجام داد . مشخصات فنی سرفیس پرو ایکس را آپدیت کرد ولی تغییراتی در ظاهر آن به وجود نیاورد.

مایکروسافت سرفیس سرفیس پرو 7 سرفیس پرو 7 پلاس لپ تاپ مایکروسافت

مهمترین تغییرات ایجاد شده همراه با سرفیس پرو 7 پلاس عبارتند از بهره مندی از تراشه های سری Tiger Lake اینتل شامل Core i3-1115G4، Core i5-1135G7 و Core i7-1165G7. در حالی که این رایانه مخصوص مصارف تجاری است ولی بر خلاف سایر دستگاه های مشابه معرفی شده در نمایشگاه CES مدل vPro ندارد. پردازنده های Tiger Lake هم دارای پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل هستند بنابراین از ویژگی GPU Boost که سبب بهبود عملکرد می شود، پشتیبانی می کنند.

سرفیس پرو 7 پلاس یک مدل LTE 4G خواهد داشت؛ اتفاقی که برای نخستین بار پس از لپ تاپ های نسل پنجم شاهدش هستیم زیرا مایکروسافت آن رایانه را بدون فن تولید کرد و به جای آن مودم قرار داد. حال به نظر نمی رسد آیا همان استراتژی در اینجا نیز به کار رفته است یا خیر.

مایکروسافت سرفیس سرفیس پرو 7 سرفیس پرو 7 پلاس لپ تاپ مایکروسافت

مایکروسافت حافظه داخلی جدا شونده را نیز در این لپ تاپ قرار داده است؛ قابلیتی که پیش از این مختص سرفیس پرو ایکس و سرفیس لپ تاپ 3 بود. در حالی که می توانید هارد اکسترنال خود را با هاردهای SSD مایکروسافت تعویض کنید ولی این اتفاق بعضی وقت ها منجر به از دست رفتن داده ها می شود.

سرفیس پرو 7 پلاس با قیمت پایه 899 دلاری فروخته خواهد شد ولی مدل LTE 4G آن 1149 دلار قیمت دارد. این رایانه همچنین، از رم 32 گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD بهره می برد. سایر امکانات آن شامل پورت ها و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز همچون سرفیس پرو 7 هستند.

مایکروسافت سرفیس سرفیس پرو 7 سرفیس پرو 7 پلاس لپ تاپ مایکروسافت

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48355 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/23 تعداد مشاهده: 2556
سافت گذر